07.05.2019
Juba mitmed aastad on SA.MET lisaks põhitegevusele pööranud rõhku IT ja ehituse sünergia loomisele. Kui esialgu arendasime süsteeme enda ettevõtte tööprotsesside optimeerimiseks ja teenuse kvaliteedi tõstmiseks, siis viimastel aastatel oleme teinud tööd selle nimel, et väljatöötatud lahendus jõuaks turule ka eraldiseisva tootena. Esimene verstapost THS nimelise lahenduse turule toomisel oli 2018. aasta teine pool, mil SA.METi tütarettevõtte THS Tarkvara OÜ allkirjastas esimesed lepingud klientidega. Nüüd on astutud järgmine suur samm kasvamise suunas – nimelt liitus 2019. mais THS Tarkvara Tehnopoli StartUp Inkubaatoriga.
THS Tarkvara poolt loodud THS on digitaalne kommunikatsioonilahendus teenuste paremaks haldamiseks ja sobib eelkõige ettevõtetele, kellel on palju objekte ja on-demand tüüpi sisseostetavaid teenuseid, ning töövõtjatele, kes neid objekte igapäevaselt teenindavad. Üheks selliseks näiteks on kütusemüüjad koos tanklate, teenindusjaamade ja mugavuspoodidega. Just nemad ja nende partnerid ongi hetkel THS Tarkvara peamine sihtrühm. Teenuste vajaduspõhisel sisseostmisel on sageli oluline, et töökäsk jõuaks töövõtjani võimalikult kiirelt. Kasutades paljusid lepingupartnereid, võib aga teenuse tellimine ja haldamine kujuneda keeruliseks ja aeganõudvaks, mille tulemusena pikeneb töö teostamise aeg. THS võimaldab töövõtjatega suhtlemise tuua kokku ühele platvormile. See tähendab, et kõik vajalikud teenused ja töövõtjad on tellijale kättesaadavad ühes keskkonnas ning vajaliku töö tellimine on sisuliselt paari nupuvajutuse kaugusel. Töövõtja saab THSi kaudu delegeeritavatele töödele reageerida varasemast operatiivsemalt, kuid see ei ole ainus kasu, mida THS töövõtjale pakub. Osutades teenuseid mitmele tellijale, saab ka töövõtja oma suhtlused erinevate tellijatega ühte platvormi koondada, pakkudes uut kvaliteeti teenuste haldamises mõlemale osapoolele.
THS võimaldab nii töö tellijal kui töö teostajal jälgida tööde teostamise kulgu reaalajas. Samuti võimaldab THS analüüsida teostatud tööde mahtu, jaotust, kulu jne, pakkudes asendust seni erinevatest allikatest kokku koondatud infole ja raportitele. „Meil on hea meel, et maja seest alguse saanud projekt on jõudnud iseseisva platvormini, mis on reaalne juhtimisinstrument ja mugav abimees nii teenuse tellijale kui töövõtjale. Teenuste haldamine ei ole kunagi olnud nii lihtne,“ kommenteeris SA.MET arendusjuht ja THS Tarkvara OÜ juhatuse liige Janno Metsa. „Lisaks aitab THS töid efektiivsemalt planeerida, võimaldades näiteks töövõtjal meistrite kaupa töid delegeerida,“ lisas ta, täiendades, et teist nii kompaktset kommunikatsioonilahendust täna turul ei ole.
THS Tarkvara suurim klient on hetkel Circle-K Eesti, kuid lähiaastatel on plaanis vallutada ka rahvusvahelisi turge. Just see oli peamine põhjus, miks Tehnopoli Start-Up inkubaatorisse kandideeriti. „Tehnopoli inkubaatoriga liitumise suurim väärtus on meie jaoks kindlasti see, et Tehnopoli juurde on koondunud Eesti ja Euroopa parimate ekspertide võrgustik, kelle abiga äri kasvatada ja uute turgude uksi avada,“ ütles THS Tarkvara tegevjuht Margus Randmäe. „Selleks, et jõuda kaugele, tuleb unistada suurelt. Ja kui siht on paigas, algab tõeline töö,“ lisas ta.
THS on software-as-a-service tüüpi lahendus, mis on saadaval nii desktopi kui mobiiliversioonina. Kommunikatsioonilahenduse kasutuselevõtmine on lihtne ja kiire ja teenuse väljatöötamisel on pööratud suurt rõhku sellele, et uute objektide, etappide ja kasutajate lisamine oleks mugav ja loogiline. THSi kasutamine vähendab teenuste haldamisega seotud kulu, võimaldab teenuseid tellida varasemast operatiivsemalt ja hoida seeläbi kokku nii teenuse tellija kui töövõtja aega. Lisaks aitab THS aega kokku hoida aruandluse pealt, võimaldades vaid mõne nupuvajutusega genereerida erinevaid teenuste tellimise ja haldamisega seotud raporteid.
THS kommunikatsioonilahendusega saab täpsemalt tutvuda THSi koduleheküljel https://www.ths.ee/. Lisainfo: Margus Randmäe, margus@ths.ee, +372 511 8336
Kõik uudised